NK:Zapisnik 1. seje - 2009
(→7. Razno) |
|||
Vrstica 1: | Vrstica 1: | ||
Datum: 21.2.2009 Številka: Zapisnik 001/09 | Datum: 21.2.2009 Številka: Zapisnik 001/09 | ||
− | <br><font color=red>OSNUTEK | + | <br><font color=red>OSNUTEK potrjen na 2. seji UO NK Bitnje 8.5.2009. |
<br><font color=black>'''ZAPISNIK''' | <br><font color=black>'''ZAPISNIK''' |
Trenutna redakcija s časom 05:44, 12. maj 2009
Datum: 21.2.2009 Številka: Zapisnik 001/09
OSNUTEK potrjen na 2. seji UO NK Bitnje 8.5.2009.
ZAPISNIK
1. redne seje upravnega odbora NK Bitnje, ki je bila v soboto, 21. februarja 2009 ob 18.00 uri v prostorih KS Bitnje v gasilskem domu.
Prisotni:
Člani UO NK Bitnje:
- Tomaž Doljak
- Janez Stanonik
- Snežka Kociper
- Rok Plestenjak
- Rok Guzelj
Hišnik:
- Zmago Cof
Opravičeno odsotni:
Člani UO NK Bitnje:
- Aleš Oštir
- Janez Kern
- Marjan Kne
Sprejet in predlagan je bil naslednji dnevni red:
1. poročilo predsednika o delu in stanju med jesenskim in spomladanskim delom prvenstva 2008/09 (Tomaž Doljak)
2. poročilo tajnika za isto obdobje (Janez Stanonik)
3. poročilo blagajnika za isto obdobje (Snežana Kociper)
4. zadeve na področju igralskega kadra (Tomaž Doljak)
5. plan dela za spomladansko obdobje 2009 (predsednik in trenerji)
6. status društva v javnem interesu (stanje na pripravi vloge – Janez Stanonik)
7. razno
Vsebina |
1. Poročilo predsednika o delu in stanju med jesenskim in spomladanskim delom prvenstva 2008/09
Tomaž Doljak – Poročilo o delu od 1.11.2008 do 1.2.2009:
- redna delovna skupščina kluba
- miklavževanje 2008
- zamenjava blagajnika NK Bitnje
- zimski prestopni rok
- člani – turnir Planina 2008
- veterani – rekreacija OŠ Stražišče
- mlajše selekcije – rekreacija OŠ Stražišče
- mladinska ekipa NK Bitnje 2009
- sestanek NK Sava – NK Bitnje
- sestanek na MO Kranj
- sestanek gorenjskih nogometnih klubov – nogometna šola Rožle
- nova oprema (nabava 8 novih žog za treninge in 3 kvalitetne žoge za tekme v znesku 360,00 EUR).
➢ Miklavževanje
NK Bitnje bo tudi v bodoče organiziral miklavževanje. Kljub slabemu vremenu, je bil obisk presenetljivo dober.
➢ Zimski prestopni rok (1.1.2009 – 31.1.2009)
V prestopnem roku iz naše sredine ni odšel noben nogometaš. Smo pa registrirali dva nova nogometaša. Iz Visokega se vrača naš član Šilar Nejc. Na novo pa smo registrirali Grgić Denisa, ki je že v jesenskem delu treniral z člansko ekipo. V ekipa pa se vrača tudi Eling Robert.
➢ Rekreacija veteranov v OŠ Stražišče
Rekreacija veteranske ekipe poteka v veliki telovadnici OŠ Stražišče. Z obiskom smo zelo zadovoljni, saj se rekreacijo obiskuje od 10 do 15 igralcev.
➢ Sestanek z NK Sava
NK Sava je imela v jesenskem delu težave z mladinsko ekipo in podmladkom. Mladinska ekipa ni odigrala dveh tekem, zato klubu grozi izpad v najnižjo ligo. Ker v letošnji sezoni nimamo prijavljene mladinske ekipo, smo jim posodili (za pol sezone) nekaj naših igralcev. S tem smo pokazali na dobro sodelovanje iz naše strani, kljub slabim izkušnjam iz preteklosti. Upamo, da bomo z novim vodstvom bolje sodelovali.
➢ Sestanek na MO Kranj
Povdarek sestankov je bil na izgradnji novega igrišča. Z izgradnjo bomo pričeli po jesenskem delu sezone 2009/10.
➢ Sestanek gorenjskih nogometnih klubov – nogometna šola Rožle
Nogometna šola Rožle prične s svojim delovanjem septembra 2009. Naš klub bo v sodelovanju z nogometno šolo Rožle in OŠ Žabnica, organiziral nogometno vadbo na podružnični šoli v Žabnici. V septembru 2009 pa v Žabnici še ne bo telovadnice, tako da bomo z delom pričeli, čim bo to možno.
➢ Zamenjava blagajnika
Na redni delovni skupščini v decembru 2008 smo uspešno izvedli zamenjavo blagajnika. Blagajniška posla od skupščine vodi Snežka Kociper.
➢ Nabava nove opreme
V lanskem letu smo na treningih in tekmah izgubili 11 žog, zato smo bili primorani nabaviti nove. V bodoče bo potrebno zadolžiti trenerje, da prevzamejo odgovornost za opremo.
2. Poročilo tajnika
Janez Stanonik – Poročilo o delu od 1.11.2008 do 1.2.2009:
- razpis 2009
- registracija novih igralcev
- poročilo o opravljenem delu
➢ Razpis 2009
Rok za oddajo dokumentacije je bil 24. November 2009. Mi smo dokumentacijo oddali 19. Novembra 2009.
➢ Registracija novih igralcev
Prestopni rok je bil od 1. Januarja 2009 do 31. Januarja 2009.
27. Januarja 2009 smo oddali dve vlogi za registracijo igralcev. Do danes pa še nismo prejeli izkaznic (morda je razlog tudi, ker imamo še nekaj neporavnanih obveznosti do MNZG).
➢ Poročilo o opravljenem delu za leto 2008
Do 30. Septembra 2008 bi morali oddati delno letno poročilo o opravljenem delo, na oddelek za družbene javne zadeve MO Kranj. Žal smo ta datum zamudili (moja napaka), zato smo poročilo poslali kasneje. Končno letno poročilo o opravljenem delu za leto 2008 moramo oddati do 31. Marca 2009.
3. Poročilo blagajnika
Snežka Kociper – Poročilo o delu od 15.12.2008 do 1.2.2009. S svojim delom je pričela po skupščini decembra 2008, ko je tudi prevzela posle od prejšnega blagajnika. Imamo cca. 120,00 EUR tekočih mesečnih stroškov (položnic – Telekom, komunala in elektrika). V tem času smo imeli tudi izdatek 360,00 EUR za nabavo novih žog. Poravnali smo tudi dolg do tajnika, ki je založil denar za najemnino pomožnega igrišča.
Imamao pa še nekaj neporavnanih računv (MNZG in Dom Trade), ki jih bomo poravnali 5. Marca 2008, ko prejmemo nekaj sredstev. S spomladanskim delom 2009 bomo vstopili v tekmovanje s plačanimi računi za nazaj.
Plan prihodkov za obdobje do 1. Junija 2009 je cca. 4.000,00 EUR (dotacija, sponzorstva, donacije), kar zadostuje za celotne tekoče odhodke. Pridobili smo tudi novega sponzorja (čistilni servis Burgar).
4. Zadeve na področju igralskega kadra
Tomaž Doljak – Kod je povedano že zgoraj, smo registrirali dva nova igralca (članske ekipe). Nekaj naših madincev smo posodili NK Savi, do konca sezone. Glede na velik interes mladincev, naj bi v prihodnji sezoni prijavili tudi mladinsko ekipo (če bo dovolj interesentov). V prihodnje bomo v članski ekipi večjo pozornost posvetili domačem igralcem, ki naj bi bili ključni del članske ekipe.
5. Plan dela za spomladansko obdobje 2009
Tomaž Doljak – Plan dela za prvo polovico leta 2009:
- nabava novega hranilnika vode (cca. 600,00 EUR)
- zamenjava oken v lokalu (dotrajanost)
- zamenjava vhodnih vrat objekta (dotrajanost)
- dokončna pozidava mansarde (zaradi kraj)
- dokončna ureditev tribune, izgradnja drenaže na severnem delu igrišča (cca. 100m – proti igrišču KS Bitnje) in manjša popravila glavnega igrišča (nanos prsti – 3 kamioni)
Za ureditev tribun, izgradnji drenaže in popravila igrišča bomo potrebovali cca. 15 ljudi. Najbolj računamo na pomoč igralcev veteranske ekipe in seveda tudi naših članov. To naj bi se izvedlo v enem dnevu (ko bo lepo vreme) do junija 2009.
6. Status društva v javnem interesu
Janez Stanonik – Pregledal sem Pravilnik o podelitvi statusa društva, ki deluje v javnem interesu na področju športa. Pomembna sta 7. in 10. člen, ki sta napisana v nadaljevanju (pomembno označeno rdeče). Rok za oddajo vloge je 31. Marec 2009.
Izvleček iz Pravilnika:
7. člen
Društvo, ki želi pridobiti status društva, ki deluje v javnem interesu na področju športa, mora na ministrstvo, pristojno za šport (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo), vložiti pisni predlog. Predlogu je potrebno priložiti:
1. sklep pristojnega organa društva o vložitvi predloga za pridobitev statusa društva, ki deluje v javnem interesu na področju športa,
2. temeljni akt društva,
3. program dela društva,
4. utemeljitev, zakaj predlagatelj meni, da je njegovo delovanje v javnem interesu,
5. poročilo o delu društva za preteklo koledarsko leto,
6. finančno stanje po poslovnem obračunu za preteklo leto,
7. poročilo o projektih oziroma programih, ki so bili prijavljeni in so se opravljali na podlagi razpisa ministrstva,
8. odločbo o registraciji društva oziroma potrdilo o vpisu v evidenco mednarodnih društev.
10. člen
Društvo, ki pridobi status društva, ki deluje v javnem interesu na področju športa, mora:
1. v primeru morebitnih sprememb in dopolnitev temeljnega akta, najkasneje v treh mesecih po sprejemu, le-te sporočiti ministrstvu,
2. najkasneje šest mesecev pred iztekom petih let od podelitve statusa društva, ki deluje v javnem interesu na področju športa, vložiti zahtevo za podaljšanje statusa društva, ki deluje v javnem interesu na področju športa, če želi obdržati status.
Za podaljšanje statusa društva, ki deluje v javnem interesu na področju športa mora predlagatelj vlogi za podaljšanje statusa priložiti dokumentacijo iz 3., 5., 6. točke 7. člena tega pravilnika. Drugo dokumentacijo iz 7. člena tega pravilnika pa samo, če so podatki različni, kot so bili v času, ko je društvo zaprosilo za status društva, ki deluje v javnem interesu na področju športa.
Dogovorili smo se, da se v roku 14 dni dobimo in sestavimo potrebne dokumente.
7. Razno
➢ Odstop predsednika NO NK Bitnje
Janez Stanonik – Dobili smo pošto predsednika NO NK Bitnje Slavca Pavliča, kjer nam posreduje informacijo, da odstopa s funkcije predsednika in člana NO NK Bitnje. Upravni odbor to odločitev vzame na znanje, žal pa o razrešitvi ne moremo odločati, saj je to v pristojnosti Skupščine. Zadevo se uvrsti na dnevni red naslednje Skupščine.
Seja je bila zaključena ob 19.00 uri.
Zapisal: tajnik NK Bitnje, Janez Stanonik.
NAZAJ